Livet som egen företagare

Har börjat känna på hur livet som egen företagare kan komma att bli.

Bara senaste veckan har jag varit jublande lycklig när jag bar in de första grejorna i rummet som ska bli min behandlingslokal, dagen därpå ledsen och frustrerad för att jag lämnade kvar en kasse med  saker till lokalen på IKEA... för att nästa dag bestämma mig för att Kamprad minsann kunde behålla sina prylar. Jag blev tjurig lokalpatriot och hittade en mycket snyggare lampa än Kamprads på Guldknoppen i Skelleftehamn!

Har hoppat jämfota av lycka för att färgskrivaren både fungerar och gör jätteproffsiga utskrifter. Har knåpat ihop Presentkort som jag blev nöjd med, för att sen tjura över att det inte finns kuvert att köpa som är snygga nog...

Och det har bara börjat! I morgon ska min fina sambo hjälpa mig att ställa iordning behandlingsrummet. Jag vet att det kommer att bli bra. Men jag vet inte om det blir som jag har tänkt mig...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0